Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Začátky učitelské profese
Cahová, Jana
Závěrečná bakalářská práce je zaměřena na problémy začínajících učitelů. Cílem teoretické části je definovat pojem začínající učitel a charakterizovat jeho profesní start a vývojové fáze učitelské profese. Dále popsat problémy začínajících učitelů spojené s motivací žáků, s udržením kázně při vyučování, s autoritou učitelů a kázní žáků. Teoretická část také popisuje způsoby řešení problémů začínajících učitelů. Dalším cílem je definovat pojem uvádějící učitel, kouč a mentor a popsat jejich způsob podpory začínajících učitelů. Metody použité pro zpracování teoretické části jsou studium odborných zdrojů, jejich analýza, srovnání a syntéza. Cílem praktické části bakalářské práce je identifikovat problémy začínajících učitelů a zjistit, jakým způsobem je řeší. Použit je kvalitativní výzkum, metodou pro zpracování praktické části je polostrukturovaný rozhovor. Analýza dat je provedena otevřeným kódováním a následnou kategorizací. Respondenty tvoří začínající učitelé z vybraných středních odborných škol z Jihomoravského kraje a Kraje Vysočina.

Viz též: podobná jména autorů
2 Cahová, Jitka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.