Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Spokojenost s opatřeními v oblasti používání platebních karet při nákupu přes internet
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této práce je zaměřen na analýzu spokojenosti zákazníků s opatřeními při používání platebních karet. Cílem práce je vyhodnotit spokojenost a identifikovat případné potíže. První část obsahuje přehled literatury, která obsahuje základní pojmy v oblasti potřeb, spokojenosti spotřebitelů, metod měření spokojenosti a loajality obecně. Jsou zde také zmíněny informace o kreditních kartách, změnách v zabezpečení od ledna 2021 a zajímavostech při nakupování online. V praktické části jsou získány data týkající se spokojenosti zákazníků nebo případné nespokojenosti. Byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, které se uskutečnilo online. Analýza proběhla v Jižních Čechách a zúčastnilo se jí 190 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zpracovány a použity při konečné klasifikaci.

Viz též: podobná jména autorů
4 Chylíková, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.