Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management kvality v systému řízení ve vybraném podniku
CHADIMOVÁ, Iva
Anotace Dnešní doba s sebou přináší s rozvojem podnikatelského a tržního prostředí, kde nabídka převyšuje poptávku, i vyšší nároky zákazníka. Ten již není ochoten dělat jakékoliv ústupky či tolerovat chyby na straně dodavatele, ale vyžaduje určitou kvalitu. Podniky jsou vystaveny velké konkurenci a hledají možnosti jak se na trhu udržet. Jednou z těchto možností je právě vysoká jakost výrobků a služeb. O rostoucím významu jakosti vypovídá i množství podniků, které mají certifikáty nebo jiná osvědčení jakosti, jež se stávají v dnešní době téměř samozřejmostí. Jakost výrobků a služeb se stala významným konkurenčním faktorem, často rovnocenným, ne-li důležitějším než cena. Diplomová práce se zabývá oblastí managementu kvality jako nástroje zvyšování výkonnosti podniku, zlepšováním efektivnosti managementu jakosti s cílem získání a dosažení vyšší spokojenosti zákazníka. Cílem diplomové práce je zhodnotit stávající stav řízení jakosti a navrhnout rámcové změny v řízení kvality směřující k vytvoření systému jakosti vedoucí k získání certifikátu sytému jakosti. K dosažení cíle práce byla vypracována analýza současného stavu řízení v konkrétní firmě. Na základě této analýzy byly podle vybraných prvků normy CSN EN ISO 9001:2000 navrženy rámcové změny v řízení jakosti firmy. Výsledek práce ukazuje, že ve firmě je potřeba podniknout ještě mnoho kroků k dosažení řízení systému jakosti odpovídající normě ISO 9001:2001.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.