Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Bukač, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny a popsány hlavní pojmy, nástroje a metody, které se týkají dané problematiky. Uvedeny jsou především teoretické poznatky o značce a jejích prvcích, o její hodnotě, positioningu a jednotlivých metodách, sloužících pro výpočet hodnoty značky. Praktická část umožňuje využít teoretických znalostí z oblasti oceňování značky a následnou aplikaci na konkrétním příkladu v rámci vybrané firmy. Cílem této části je představení společnosti ePack s.r.o. a prvků značky, které daná společnost využívá. V posledním kroku budou představeny a popsány použité metody oceňování nehmotného majetku a vypočítány hodnoty k použitým metodám.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.