Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané aspekty PR komunikace firem
Bubeníková, Lenka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je identifikovat možnosti a způsoby využití blogů pro marketingové účely, poskytnout základní přehled o stavu blogosféry a zhodnotit význam blogu jako nástroje PR. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá nejprve oborem PR, tj. jejich definicí, výhodami a nevýhodami, možnými způsoby členění, strategickým PR procesem, nástroji PR, hodnocením efektivnosti PR aktivit a specifiky PR v on-line prostředí. Následující kapitola se věnuje blogům, v níž jsou kromě definice, vzniku a typů blogů popsány i možnosti jejich využití v rámci komunikace firem. Představeny jsou i výsledky průzkumu Blogbarometr 2015. Praktická část je založena na rozhovorech s blogery a firmami, které s blogery spolupracují, taktéž jsou zde prezentovány výsledky dotazníku provedeného mezi čtenáři blogu. Závěrečnou kapitolu tvoří případová studie, jejímž účelem je demonstrovat možné formy spolupráce s blogery na příkladu konkrétní společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bubeníková, Lucia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.