Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové nástroje: Vývoj a implementace v sociálních médiích
Bubela, Oleksandra ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je nabídnout přehled marketingových nástrojů potřebných pro vývoj a implementaci marketingových kampaní na sociálních médiích. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje marketingové nástroje a přístupy, které se využívají pro přípravu marketingových kampaní na sociálních médiích. Druhá část diplomové práce doporučuje nástroje potřebné k aktualizaci kampaně. Třetí, praktická část ukazuje příklad The Ultimate Tour Competition 2013. Jde o kampaň na sociálních médiích, kterou připravila a realizovala autorka diplomové práce za použití některých nástrojů představených v prvních dvou částech této práce. Informace a data potřebné pro vývoj marketingové kampaně na sociálních médiích byly získané autorkou během pracovní stáže ve společnosti TourRadar a prostřednictvím marketingového průzkumu ze sekundárních dat.

Viz též: podobná jména autorů
2 Bubela, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.