Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role predajného personálu pri budovaní vzťahu zákazníkov k vybraným typom predajní
Brokešová, Katarína
Brokešová, K. Role prodejního personálu při budování vztahu zákazníků k vybraným typem prodejen. Diplomová práce. Brno, 2014. Tato diplomová práce je zaměřena na to, jak zákazníci vnímají roli prodejního personálu při nakupování oděvů a elektroniky a jaké jsou jejich požadavky na zákaznické služby. Na trhu s oděvy a trhu s elektronikou je velká konkurence a obchodní řetězce vykazují nízkou loajalitu svých zákazníků. Cílem této práce bylo proto definovat faktory ohrožující a budující loajalitu zákazníků vůči vybraným prodejnám za pomoci prodejního personálu. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního výzkumu byly shromážděny údaje, které měly potvrdit nebo vyvrátit již realizované výzkumy v dané problematice a zároveň doplnit informace, na jejichž základě mohou být navrženy vhodná doporučení pro řešení této problematiky.

Viz též: podobná jména autorů
5 Brokešová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.