Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obchodní strategie vybrané firmy na českém trhu
Bravo, David
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu strategie pro vybranou firmu na čes-kém trhu. Návrh vychází z analýzy aktuálního stavu společnosti a jejího prostředí. V přehledu literatury jsou rozebrány nástroje strategického managementu, které byly aplikovány ve výsledkové části této práce. Ve výsledkové části práce je před-stavena vybraná společnost a její vize, její současná strategie a situace na trhu. V práci byla provedena analýza vnějšího prostředí s aplikací PESTEL analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil. Dále byla provedena analýza vnitřního prostře-dí, pomocí analýzy 7S, finanční analýzy standardně používaných ukazatelů, SWOT analýzy, určení párového srovnání, pro posouzení IFE a EFE matice, SPACE mati-ce. Výsledkem těchto analýz je výstup z IE matice a matice SWOT, které vykazují, jakou strategii by měla vybraná společnost aplikovat. Hlavním cílem této práce bylo pro vybranou společnost zformulovat návrh strategie pro upevnění a rozší-ření pozice na českém trhu. Tento návrh strategie je součástí výsledkové časti práce, kde je tato strategie rozpracována. Vybraná agresivní strategie je vypracována do doporučení pro aplikaci, včetně ekonomického vyhodnocení jejich možných dopadů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.