Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení vybrané firmy na českém trhu a světovém trhu - marketingový pohled
Nováková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Brábník, Miroslav (oponent)
Bakalářská práce má posoudit postaveni firmy AVAST na českém a světovém trhu z marketingového pohledu. V první části jsou teoreticky popsány základní odborné marketingové pojmy, jako jsou vývojové fáze firmy, konkurenční analýza a marketingová strategie apod. V druhé části tato práce přibližuje historický vývoj informačních technologií a s tím souvisejících antivirových softwarů. Konkrétně aplikovaná třetí část se pak zaměřuje na firmu AVAST a to nejprve z hlediska jejího vzniku a vývoje a dále zkoumá zejména konkurenční postavení této firmy na českém a světovém trhu. Závěr vyhodnocuje fakta zjištěná z aplikované části a nachází rozhodující marketingové strategie, které dovedly tuto firmu do vedoucího postavení na trhu antivirových firem v České republice i ve světě.

Viz též: podobná jména autorů
2 Brábník, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.