Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam servisních (business) center pro logistické společnosti.
Bouzek, Lubomír ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma "Význam a fungování servisních (business) center pro logistické společnosti" je nastínit důvody, které vedou logistické společnosti k zakládání takových center a jejich fungování. Teoretická část práce popisuje to, co vlastně pojem logistika znamená, jaké má funkce a jaké aktivity do ní spadají. Zabývá se také stránkou lidských zdrojů a některých témat z oblasti informačních technologií. Praktická část pak navazuje na teoretickou a detailně rozvíjí, jaké aktivity se obvykle servisních center týkají, jaké jsou pro ně vhodné, důvody pro otvírání center a dále se zabývá nastavováním procesů a zhodnocením výhod a nevýhod. Lidské zdroje hrají v servisních centrech velkou roli, a proto je v praktické části také popisováno, jak je potřeba zaměstnancům přistupovat, motivovat je a jaké to s sebou nese problémy. Závěrem je pak vyhodnoceno, zda a proč se logistickým společnostem vyplatí taková centra mít a jsou zmíněna i některá doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bouzek, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.