Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití přirozené sukcese v rekultivacích =: The Use of Natural Succession in Reclamation /
Botková, Kamila
V předkládané disertační práci je řešeno téma využití přirozené sukcese v rekultivační praxi při obnově krajiny po povrchové těžbě surovin. V kontextu krajinného inženýrství se jedná o komplexní problematiku, která byla rámcově řešena ve třech úrovních: ekologické, technické a praktické. Práce je koncipována jako soubor vlastních vědeckých publikací, které jsou uvedeny v širším kontextu a jejich závěry zobecněny pro potřeby možného využití v praxi. Na ekologické úrovni je přirozená nebo řízená sukcese vhodným způsobem obnovy na většině stanovišť. Praktické využití je limitováno především legislativním ošetřením ochrany zemědělského půdního fondu a pozemků určených k plnění funkcí lesa, nároky a představami vlastníků těžbou zasažených pozemků, a také zajištěním dlouhodobé péče o plochy vzniklé přirozenou sukcesí.
Další vzdělávání učitelů a příprava nové maturity z chemie
Botková, Kamila ; Vaňková, Věra (oponent) ; Vasileská, Marie (vedoucí práce)
Úspěšný průběh celoživotního vzdělávání všech pedagogických pracovníků, tedy i učitelů chemie, je jedním z nezbytných předpokladů zdárné realizace změn souvisejících s naším současným školstvím (kurikulární reforma, rámcově vzdělávací plány, vytvoření jednotného systému evaluace apod.). Potřeba dalšího vzdělávání je vyvolána jak novými předmětovými, odbornými a didaktickými přístupy, tak i rozvojem nových informačních technologií. Kromě nejčastějších forem dalšího vzdělávání jako jsou kurzy, semináře, laboratorní cvičení, exkurze, vzdělávací programy a další profesní studium na vysokých školách se jedná o výměnné pobyty učitelů a aktivity založené na spolupráci mezi různými školami v rámci systémových projektů Evropských strukturálních fondů. Diplomová práce se zabývá jednou z nejnovějších forem dalšího vzdělávání a to je vzdělávání za pomocí e-learningu. Jejím cílem je navrhnout scénář pro přípravu základního distančního e-learningové vzdělávání učitelů chemie. Tématický obsah práce byl zvolen s ohledem na důležitou oblast evaluace a autoevaluace výsledků vzdělávání na úrovni školy i žáka a zabývá se základními nástroji jako je učební úloha a její využití v didaktických testech. Protože se základy práce s didaktickými testy v chemii by se samozřejmě měli seznámit nejen učitelé, ale i jejich žáci, je druhý...

Viz též: podobná jména autorů
2 Botková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.