Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv internetu a sociálních sítí na spotřební chování
Grigarová, Pavla ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bilal, Linda (oponent)
Metody používané při zpracovávání práce zahrnují online dotazování a osobní rozhovory s odborníky. Cílem práce bylo teoreticky pokrýt oblast internetového marketingu a analyzovat uskutečněný vlastní výzkum. Výzkumem bylo odhaleno, že internet měl u posledních nákupů respondentů největší vliv na fáze hodnocení možností, nákup a hledání informací. Z kategorií byly internetem nejvíce ovlivněné nákupy elektroniky a služeb cestovního ruchu. S rostoucí cenou zboží bylo možné sledovat rostoucí vliv internetu. Nejvýznamnější nástroje internetového marketingu byly webové stránky firmy, vyhledávání pomocí vyhledávačů a nástroje na porovnávání cen. Pokud jde o sociální sítě, byl jejich vliv na spotřební rozhodování pouze okrajový. Práce zahrnuje i porovnání teoretických poznatků s výsledky výzkumu a zároveň názory odborníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.