Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obal ako spôsob marketingovej komunikácie
Bielokostolská, Barbara
Bielokostolská, B. Obal jako způsob marketingové komunikace. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce je zaměřená hlavně na charakteristiku obalu jako nástroje marketingové komunikace mezi prodávajícím a kupujícím. V teoretické části jsou definované pojmy produktové politiky, rozhodování o obalu, definice a funkce obalu. Ve vlastní práci je představený výrobce obalů a obalových materiálů z vlnité lepenky Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. Dále je vykonaný hloubkový rozhovor s některými odběrateli společnosti se zaměřením hlavně na kartonové obaly této firmy (výroba, design, funkce) a dotazníkové šetření se spotřebiteli k získání jejich názorů a preferencí na obal jako způsob marketingové komunikace. Podle získaných informací jsou zformulovány návrhy pro firmu Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a.s. vyplývající z průzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.