Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní metody získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje ve společnosti ABC
Bernatíková, Iva
Bakalářská práce se zabývá představením moderních metod získávání zaměstnanců a analýzou jejich využívání v současné době ve vybrané společnosti. Cílem této práce je, na základě stávajícího procesu získávání zaměstnanců, doporučit návrhy pro využívání moderních trendů získávání zaměstnanců do oddělení podpory prodeje, především se zaměřením na sociální a profesní sítě. Za tímto účelem bylo provedeno dotazníkové šetření mezi studenty Mendelovy univerzity v Brně, zkoumající především využívání sociálních a profesních sítí při sebeuplatnění na trhu práce. Současně s šetřením byly identifikovány silné a slabé stránky využívaných metod ve vybrané společnosti. V závěru práce jsou, na základě analýzy a výsledků dotazníkového šetření, doporučeny možná zlepšení a návrhy pro efektivnější využívání moderních metod ve vybrané společnosti. Návrhem je rozšíření portfolia pracovních portálů, na které společnost v současné době inzeruje, účast na Kariérním dni Mendelovy univerzity v Brně, vytvoření firemních profilů na profesní síti LinkedIn a sociálních sítích Facebook, Twitter a Google+. Dalšími návrhy jsou zřízení placeného účtu Recruiter Corporate poskytovaného profesní sítí LinkedIn pro získání konkurenční výhody a tvorba vlastních webových stránek oddělení podpory prodeje.
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Bernatíková, Iva
Diplomová práce se zabývá tématem osobního brandingu a jeho rolí na začátku profesní kariéry. Cílem této práce je zjistit význam budování osobní značky pro studenty a absolventy generace Y na začátku jejich pracovní kariéry a pro jejich potenciální zaměstnavatele. Na základě poznatků pak navrhnout marketingová doporučení pro zainteresované subjekty, jak je v budování osobní značky podpořit. Za tímto účelem byl proveden kvantitativní i kvalitativní výzkum realizovaný prostřednictvím hloubkových rozhovorů se studenty a absolventy vysokých škol různých zaměření (n = 30), se zaměstnanci firem (n = 10), jakožto potenciálních zaměstnavatelů, a prostřednictvím dotazníkového šetření (n = 312). Ze získaných dat a analýzy současné situace týkající se osobního brandingu bylo zjištěno, že zástupci generace Y i firmy o tomto pojmu povědomí mají, nicméně rozcházejí se v úrovni znalostí a uvítali by, kdyby se tím více zabývali již během studia. Z toho vycházejí i výsledná doporučení zaměřená na zavedení výuky osobního brandingu na středních a vysokých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.