Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Berný, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Keferová, Regina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fashion marketingem a jeho aplikací na společnost Krispol fashion s.r.o., jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba ručně šitých vázacích motýlků. Cílem bakalářské práce je zjištění vnímání marketingových aktivit společnosti jejími stávajícími zákazníky a jejich účast na těchto aktivitách. Hlavními zkoumanými marketingovými aktivitami jsou účast na módních trzích a prezentování na facebookových stránkách společnosti. Práce se sestává z teoretické a praktické části. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se fashion marketingu, marketingového mixu v módním odvětví a specifik marketingu mikropodniku. V praktické části je popsána samotná společnost Krispol, její marketingový mix a jsou přiblížena její další specifika. Součástí praktické části je také vyhodnocení provedeného marketingového výzkumu zaměřeného právě na marketingové aktivity společnosti a následně jsou předložena doporučení pro zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.