Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Bencová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Sedláček, Ota (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Ford Motor Company s.r.o., která působí na českém automobilovém trhu. Ve své práci vycházím z teoretického základu, který je popsán v první části práce. Na první -- teoretickou část navazuje část praktická, ve které se nejprve věnuji aktuální situaci na trhu automobilů v České republice. Následuje charakteristika společnosti Ford Motor Company s. r. o., její historie -- klíčové momenty, současné dění, rozbor marketingového mixu -- produktu, ceny, distribuce a komunikace, poté popis klíčových modelů, segmentů a prodejů. Následně svou pozornost v práci zaměřím na analýzu jednoho modelu a to Ford Focus. Zjišťuji jakou pozici má tento vůz na trhu z pohledu prodejnosti, ceny, zůstatkové hodnoty, dealerské sítě a komunikace. V závěru shrnuji získané informace, ze kterých odvodím doporučení pro tento model, které společnost Ford může v budoucnu využít pro zlepšení jeho pozice na trhu.
Analýza sortimentu
Bencová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šlosarová, Petra (oponent)
Práce zkoumá sortiment podniku Eta, a.s. Jedná se o společnost, která se zabývá vývojem a výrobou drobných elektrických spotřebičů. Práce se zabývá různými úhly pohledu na zmíněnou tématiku. Nejdříve v teoretickém pojetí, a následuje aplikace teorie v praxi. Po zhodnocení sortimentu, následuje vytyčení komplexního produktu, zhodnocení role produktu v sortimentu, a jeho pozice, ukázka životního cyklu dvou vybraných produktů. Také prodejnost distribučním kanálem. Následuje krátká analýza konkurence a rozhovor s podnikovým expertem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.