Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
New trends in marketing
Bučová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bellmanová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce v teoretické části obsahuje v první řadě stručné naznačení vývoje marketingu doplněné o faktory, které ovlivnily současný marketing v největší míře. Následně práce nabízí komplexní přehled novodobých trendů společně s pozitivy, ale i bariérami. Praktická část je věnovaná analýze jednoho z trendů, guerilla marketingu. Tato analýza je založená na porovnávání tří českých guerilla kampaní s cílem zjistit jejich efektivitu a důvody, proč guerilla kampaně nejsou v Čechách rozšířené tak, jak je tomu v jiných zemích a postoj spotřebitelů k těmto netradičním kampaním. Analýza se skládá z kvalitativního výzkumu ve formě řízené diskuze, kvantitatívního ve formě dotazníku a je doplněna o rozhovory s odoborníky.Na závěr je shrnutí jednotlivých metod.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.