Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přijímací zkoušky na vysoké školy a nová maturita z chemie
Belháčová, Zuzana ; Vasileská, Marie (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Věra (oponent)
V návaznosti na probíhající legislativní změny vyplývající ze schválení tzv. školského zákona a v souladu s požadavky Evropské unie vznikla v našem školství potřeba zajistit průhledné, vypovídající a vzájemně měřitelné výsledky vzdělávání. Od 1. ledna 2006 bylo vytvořeno Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (označení CERMAT) jako samostatná státní instituce, která bude mít tuto oblast ve své kompetenci.1 CERMAT má jako základ pro splnění své nové funkce dispozici výsledky všech šetření, která proběhla vletech 2001-2006 na celostátním vzorku žáků v rámci cyklu programů Krok za krokem k nové maturitě.1 Diplomová práce se zabývá problematikou testování v oblasti přírodních věd s důrazem na chemii, možností využití výsledků získaných CERMATem pro přijímací řízení na VŠ v letech 2007 a 2008, interpretací statistických dat ve vztahu testům i jednotlivým úlohám. Základní principy didaktického testování využívá při tvorbě testových úloh a sestavení testu z učiva chemie středních škol. Za pomoci těchto materiálů si studenti mohou ověřit znalosti s porozuměním, aplikace poznatků a řešení problémů a práci s informacemi, které potřebují studiu na VŠ.
Přijímací zkoušky na vysoké školy a nová maturita z chemie
Belháčová, Zuzana ; Kratochvílová, Věra (oponent) ; Vasileská, Marie (vedoucí práce)
V návaznosti na probíhající legislativní změny vyplývající ze schválení tzv. školského zákona a v souladu s požadavky Evropské unie vznikla v našem školství potřeba zajistit průhledné, vypovídající a vzájemně měřitelné výsledky vzdělávání. Od 1. ledna 2006 bylo vytvořeno Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání (označení CERMAT) jako samostatná státní instituce, která bude mít tuto oblast ve své kompetenci.1 CERMAT má jako základ pro splnění své nové funkce dispozici výsledky všech šetření, která proběhla vletech 2001-2006 na celostátním vzorku žáků v rámci cyklu programů Krok za krokem k nové maturitě.1 Diplomová práce se zabývá problematikou testování v oblasti přírodních věd s důrazem na chemii, možností využití výsledků získaných CERMATem pro přijímací řízení na VŠ v letech 2007 a 2008, interpretací statistických dat ve vztahu testům i jednotlivým úlohám. Základní principy didaktického testování využívá při tvorbě testových úloh a sestavení testu z učiva chemie středních škol. Za pomoci těchto materiálů si studenti mohou ověřit znalosti s porozuměním, aplikace poznatků a řešení problémů a práci s informacemi, které potřebují studiu na VŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.