Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenst´ klientov ubytovacích zariadení v Juhomoravskom kraji
Belavá, Silvia
Belavá, S. Spokojenost klientů ubytovacích zařízení v Jihomoravském kraji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zaobírá úrovní spokojenosti klientů a kvality poskytovaných služeb v 3* a 4* hotelích, nacházejících se v Jihomoravském kraji. Na základě primárního výzkumu, jsou odhaleny klíčové faktory, které mají vliv na celkovou spokojenost klienta a také je identifikována úroveň spokojenosti s hotelovými službami. Dílčím cílem práce je analýza vlivu certifikace hotelu na úroveň spokojenosti klientů. Pro zjištění vnímané kvality poskytovaných služeb hotelů, je v práci aplikován model SERVQUAL, spolu s analýzou GAP. V souladu s vyhodnocením primárních dat, jsou formulovány doporučení pro hotelové subjekty, na zvýšení kvality jimi poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.