Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing communication of a football club
Belaníková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Grešo, Roman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalového klubu MŠK Žilina. Cílem je analyzovat aktuální složky komunikace s veřejností. Teoretická část práce se věnuje marketingovým prvkům, které je potřeba vymezit kvůli části praktické. Prvotně je definovaný marketing, jeho obsah a podstata. Následuje stručný popis historie marketingu. Dále jsou zpracované složky marketingové komunikace. Poslední sekce teoretické části se zabývá marketingem ve sportu, marketingovou komunikací ve sportu, reklamou a sponzoringem ve sportu. V praktické části jsou tyto pojmy aplikované na výše zmíněný klub. Na základě analýzy je zhodnocená současná komunikace fotbalového klubu a navrhnuty postupy na její zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.