Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozbor leteckých nehod ultralehkých letounů
Belák, Richard ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Procházková, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozborem nehod ultralehkých letounů, které se dostaly do druhého režimu letu a následně havarovaly. Většina nehod skončila naneštěstí fatálně, a tak je tato diplomová práce koncipována tak, aby na jejím konci měl čtenář povědomí o tom, jakých chyb se piloti dopustili a jak se jim vyvarovat. V práci je vysvětlen vznik druhého režimu a podrobně rozebrány nehody, které jím byly způsobeny. Nejohroženější skupinou se jeví piloti, kteří se pohybují ve věkovém rozmezí 61–72 let a měli nálet do 600 letových hodin. Tito piloti měli v některých případech před letem několika měsíční přestávku a jejich letoun nebyl často v provozuschopném stavu. Častou chybou byla snaha vybírat tzv. „nemožnou zatáčku“ a v některých případech hrála roli pilotní nekázeň.
Plánování optimálních VFR tratí z České republiky do Estonské republiky
Belák, Richard ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit pozemní přípravy pro dva navigační lety do Estonské republiky s plně naloženým letounem Cessna 172SP podle pravidel VFR. První část obsahuje seznámení s letounem a jeho avionikou. Hlavní důraz je kladen na dodržení bezpečnosti letu a legislativy států, kde se let provádí. V další části jsou popsané jednotlivé trasy s letišti a omezenými prostory. V poslední části se práce zabývá finanční náročností obou letů.
Plánování optimálních VFR tratí z České republiky do Estonské republiky
Belák, Richard ; Juračka, Jaroslav (oponent) ; Sklenář, Filip (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit pozemní přípravy pro dva navigační lety do Estonské republiky s plně naloženým letounem Cessna 172SP podle pravidel VFR. První část obsahuje seznámení s letounem a jeho avionikou. Hlavní důraz je kladen na dodržení bezpečnosti letu a legislativy států, kde se let provádí. V další části jsou popsané jednotlivé trasy s letišti a omezenými prostory. V poslední části se práce zabývá finanční náročností obou letů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.