Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití influencerů v destinačním marketingu
BURIÁNKOVÁ, Anna
Bakalářská práce se zaměřuje na využití influencerů jako klíčového prvku v marketingu destinace Vltavotýnsko. Teoretická část práce se zabývá oblastmi cestovního ruchu, sociálních sítí a témat souvisejících s influencer marketingem. Praktická část se opírá o analýzu dat získaných pomocí pozorování, řízených rozhovorů a focus group. Na základě těchto poznatků jsou vypracována doporučení pro spolupráci s regionálními influencery, která mohou destinaci posílit při navazování kontaktů s těmito osobnostmi na sociálních sítích.

Viz též: podobná jména autorů
1 BURIÁNKOVÁ, Andrea
2 Buriánková, Adéla
4 Buriánková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.