Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Angažování spotřebitelů
BUCHTOVÁ, Tamara
Úkolem diplomové práce bylo prozkoumat inovace v oblasti Consumer Engagement na zahraničním trhu a navrhnout koncepty doporučení pro využití na české trhu. První část práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s daným tématem. Druhá část je zaměřena na zpracování informací získaných exploračním výzkumem. Na základě těchto informací byly vytvořeny dva koncepty pro využití na českém trhu. První je zaměřen na existující firmu Triola a. s.. Druhý se sepsán pro fiktivní pizzerii Lazio.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
BUCHTOVÁ, Tamara
Byl zanalyzován stav využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu a bylo zpracováno doporučení na zlepšení současného stavu marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu. Byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného dotazování a kvalitativní výzkum formou případové studie. V případové studii byla prozkoumána situace vybraného maloobchodníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.