Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technická výchova a její pojetí na základních školách v regionu
BICAN, Pavel
Tato diplomová práce se zabývá aktuálním stavem výuky technické výchovy na základních školách v Jihočeském kraji a následným využitím získaných dat pro rozvoj výuky technické výchovy na Katedře aplikované fyziky a techniky (KAFT) PF JU. Pro zjištění stavu technické výchovy v regionu byla zvolena deskriptivní metoda v podobě kvantitativního dotazníku. Z dotazníkového šetření mimo jiné vyplynulo, že na většině základních škol má učebna technické výchovy podobu dřevo- kovodílny, přičemž asi polovina těchto učeben je moderně vybavena. S tím souvisí i další zjištění, že téměř třetina oslovených škol již disponuje 3D tiskárnou. Překvapivým zjištěním také bylo, že 81,5 % oslovených respondentů nebylo obeznámeno s probíhajícím pilotním projektem MŠMT týkajícím se zavadění předmětu "Technika" na vybraných základních školách. Na základě výsledků dotazníkového šetření bylo také navrženo několik nových konceptů vybavení a rozvržení učeben technické výchovy na KAFT PF JU.
Školní praxe ve firmě - porovnání stávajících a nových přístupů
BICAN, Pavel
Tato práce se zabývá odborným výcvikem na střední škole a praxí ve firmě. Nejprve byl detailně zmapován stávající model výuky odborného výcviku na konkrétní střední škole, kterou byla Střední škola v Českých Velenicích. Následně byl navržen a sestaven dotazník za cílem dotazníkového šetření v němž respondenty byli žáci a absolventi dané střední školy. Dotazníkové šetření bylo zaměřeno na otázky týkající se odborného výcviku, pomůcek na odborný výcvik, projektů, praxí ve firmě a stáží. Následně byl vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření inovovaný model výuky, který vychází z odborné literatury a z výsledků dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
1 Bican, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.