Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku prostřednictvím dramatické výchovy
BARBORKOVÁ, Alena
Předškolní věk je doba, kdy dítě získává základní zkušenosti o životě a do života, kdy se socializuje v rámci rodiny, mateřské školy a okolního světa. Učí se sociálním rolím, začíná zvnitřňovat základní oblasti sociálních norem a hodnot, rozvíjí své prosociální chování a zažívá své první interakce v interpersonální oblasti. Následující text by mohl inspirovat učitelky mateřských škol k efektivnímu působení ve prospěch sociálního rozvoje dítěte prostřednictvím tvořivé dramatiky a dramatické výchovy. Předmětem výzkumu jsou nejfrekventovanější činnosti rozvoje interpersonální oblasti obsahu předškolního vzdělávání. Jeho smyslem je zjistit, zda dramatické činnosti a techniky patří mezi nejoblíbenější prostředky rozvoje prosociálních dovedností. V praktické části je nabízena řada her, rozdělených podle výchovně vzdělávacích oblastí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, které mohou sloužit jako nabídka pro práci s dětmi v mateřské škole v oblasti sociálního rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.