Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Legislativní změny ve zdaňování příjmů fyzických osob
Bělehrádková, Věra ; Vladík, Aleš (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na změny zákona o daních z příjmů od roku 2008 až po současnost. Zabývá se problematikou zdanění příjmů fyzických osob a to konkrétně daní z příjmů ze závislé činnosti. Dále se zabývá dalšími podstatnými změnami, které se během let 2008 až 2011 udály a dotýkají se všech daňových plátců a poplatníků. V závěru práce je uvedeno srovnání výpočtů daňových povinností jednotlivých poplatníků během sledovaného období a navržené možnosti daňové optimalizace.
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Bělehrádková, Věra ; Vladík, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení cukrárny v Moravanech u Brna. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na něž navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. Na základě těchto získaných informací je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jenž definuje podmínky a šanci pro jeho úspěšnou realizaci.
Legislativní změny ve zdaňování příjmů fyzických osob
Bělehrádková, Věra ; Vladík, Aleš (oponent) ; Brychta, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na změny zákona o daních z příjmů od roku 2008 až po současnost. Zabývá se problematikou zdanění příjmů fyzických osob a to konkrétně daní z příjmů ze závislé činnosti. Dále se zabývá dalšími podstatnými změnami, které se během let 2008 až 2011 udály a dotýkají se všech daňových plátců a poplatníků. V závěru práce je uvedeno srovnání výpočtů daňových povinností jednotlivých poplatníků během sledovaného období a navržené možnosti daňové optimalizace.
Podnikatelský plán pro založení cukrárny
Bělehrádková, Věra ; Vladík, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení cukrárny v Moravanech u Brna. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na něž navazuje analýza trhu a marketingový průzkum. Na základě těchto získaných informací je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán, jenž definuje podmínky a šanci pro jeho úspěšnou realizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.