Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktuální trendy ve výzkumu a výrobě jaderného paliva
Bílý, Lukáš ; Mičian, Peter (oponent) ; Katovský, Karel (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci řeším využití pokročilých jaderných paliv v jaderných elektrárnách, která jsou odolná proti případným nehodám. Moje práce se zaměřuje především na inovaci pokrytí paliva. Cílem bylo vybrat několik konceptů a následně je pomocí programu UwB1 otestovat. Program UwB1 nám pomocí simulace nabídl představu o tom, jak se mění koeficient násobení v průběhu procesu vyhořívání jaderného paliva v reaktoru. Na základě získaných výsledků byl pak vybrán jeden využitelný koncept.
Systém jakosti v metrologické laboratoři
Bílý, Lukáš ; Valach, Soběslav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu jakosti Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy, mezinárodní organizace. Dále zde zpracovávám činnosti metrologické laboratoře, jako pracovní režimy měřidel a charakteristiky měřidel. Následně je v této práci zpracovaná obecná struktura příručky kvality a příručka kvality pro Kalibrační Laboratoř vibrací.
Simulační modely elektrických pohonů vozidel
Bílý, Lukáš ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvorením elektrického pohonu se stejnosmerným motorem. Model elektrického pohonu je složen z modelu motoru, tranzistorového pulzního menice a záteže, které jsou vzájemne spojeny a doplneny o regulaci proudu kotvy a regulaci otácek motoru. Velká pozornost byla venována urcením ztrát v záteži elektrického pohonu vozidla a vytvorení modelu záteže elektrického pohonu. V rámci práce byl overen reálný model elektrického experimentálního vozidla Car4 na základe dostupných parametru.
Výpočty vlastních čísel Boltzmannovy rovnice aktivních zón jaderných reaktorů, bazénů skladování vyhořelého jaderného paliva a skladovacích kontejnerů
Bílý, Lukáš ; Vojáčková, Jitka (oponent) ; Katovský, Karel (vedoucí práce)
V mojí diplomové se zabývám výpočetním nástrojem SCALE, který využívá výpočetní kódy k modelování a počítání kritických hodnot reaktorů. Před praktickou částí je teoretická část zaměřená na reaktorovou fyziku a výpočetní kódy. Vybraným výpočetním kódem je kód KENO V.a, který využívá metodu Monte Carlo k výpočtu efektivního koeficientu násobení. Výpočetní kód je využit k modelování vybraných benchmarků z databáze ICSBEP. Na konci diplomové práce bude stanovena průměrná procentuální odchylka.
Aktuální trendy ve výzkumu a výrobě jaderného paliva
Bílý, Lukáš ; Mičian, Peter (oponent) ; Katovský, Karel (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci řeším využití pokročilých jaderných paliv v jaderných elektrárnách, která jsou odolná proti případným nehodám. Moje práce se zaměřuje především na inovaci pokrytí paliva. Cílem bylo vybrat několik konceptů a následně je pomocí programu UwB1 otestovat. Program UwB1 nám pomocí simulace nabídl představu o tom, jak se mění koeficient násobení v průběhu procesu vyhořívání jaderného paliva v reaktoru. Na základě získaných výsledků byl pak vybrán jeden využitelný koncept.
Systém jakosti v metrologické laboratoři
Bílý, Lukáš ; Valach, Soběslav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá systémem managementu jakosti Metrologické laboratoře. Jsou zde rozebrané jednotlivé ISO normy, mezinárodní organizace. Dále zde zpracovávám činnosti metrologické laboratoře, jako pracovní režimy měřidel a charakteristiky měřidel. Následně je v této práci zpracovaná obecná struktura příručky kvality a příručka kvality pro Kalibrační Laboratoř vibrací.
Simulační modely elektrických pohonů vozidel
Bílý, Lukáš ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvorením elektrického pohonu se stejnosmerným motorem. Model elektrického pohonu je složen z modelu motoru, tranzistorového pulzního menice a záteže, které jsou vzájemne spojeny a doplneny o regulaci proudu kotvy a regulaci otácek motoru. Velká pozornost byla venována urcením ztrát v záteži elektrického pohonu vozidla a vytvorení modelu záteže elektrického pohonu. V rámci práce byl overen reálný model elektrického experimentálního vozidla Car4 na základe dostupných parametru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.