Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Korejský herní průmysl se zaměřením na online hry od roku 2000 do současnosti
Bišková, Lucie ; Ferklová, Blanka (vedoucí práce) ; Zemánek, Marek (oponent)
Hlavním předmětem bakalářské práce je analýza korejského herního průmyslu se zaměřením na online hry a nastínění možných cest, kterými se může v budoucnu ubírat. Pro lepší orientaci v dané oblasti jsou v první části práce vysvětleny základní pojmy a všeobecné typy onlinových her, na které je navázáno prezentování historie korejského herního průmyslu a zmínka již o jednotlivých hrách a jejich přínosu pro herní průmysl. Druhá část práce se soustředí na porovnání herního průmyslu mezi západními a asijskými hrami a ukazuje Koreu jako průkopníka eSportových šampionátů. Klíčová slova MMO, online hry, NCsoft, Nexon, eSport, mytologie her, World of Warcraft, korejské hry, adaptace her
Storytelling v korejských onlinových hrách
Bišková, Lucie ; Löwensteinová, Miriam (vedoucí práce) ; Horák, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat storytelling v korejských onlinových hrách, zastoupených na trhu především v podobě MMORPG žánru. V úvodní kapitole je představeno pět zásadních korejských MMORPG, se kterými se v práci bude nadále pracovat. Následující kapitoly se zabývají storytellingem v korejských MMORPG a jeho nástroji, pomocí kterých je do hry zabudován. Práce se následně zaměřuje především na praktickou analýzu vytyčených her a hledá v nich motivy, které se inspirují v asijské mytologii, historii či kultuře. Na závěr je v práci pro přehlednost uveden také slovníček pojmů, které se týkají zejména herního průmyslu. Všechny uvedené hry jsou z technických důvodů rozebírány v dostupné podobě v evropské verzi. Klíčová slova Korejské onlinové hry, MMORPG, storytelling, mytologie, multiplayer, asijské motivy, Heterocosmica
Korejský herní průmysl se zaměřením na online hry od roku 2000 do současnosti
Bišková, Lucie ; Ferklová, Blanka (vedoucí práce) ; Zemánek, Marek (oponent)
Hlavním předmětem bakalářské práce je analýza korejského herního průmyslu se zaměřením na online hry a nastínění možných cest, kterými se může v budoucnu ubírat. Pro lepší orientaci v dané oblasti jsou v první části práce vysvětleny základní pojmy a všeobecné typy onlinových her, na které je navázáno prezentování historie korejského herního průmyslu a zmínka již o jednotlivých hrách a jejich přínosu pro herní průmysl. Druhá část práce se soustředí na porovnání herního průmyslu mezi západními a asijskými hrami a ukazuje Koreu jako průkopníka eSportových šampionátů. Klíčová slova MMO, online hry, NCsoft, Nexon, eSport, mytologie her, World of Warcraft, korejské hry, adaptace her
Projev romské sounáležitosti v péči o staré a nemocné členy rodiny
BÍSKOVÁ, Lucie
Práce se zabývá projevem romské sounáležitosti v péči o staré a nemocné členy rodiny. Teoretická část popisuje základní momenty romské historie, etnické charakteristiky Romů, jejich základní hodnoty a tradiční způsob života, především v rodině. Zaměřuje se na sounáležitost mezi Romy a popisuje příspěvek na péči, na kterém se tato sounáležitost ve velké míře projevuje. Praktická část popisuje romskou sounáležitost v projevu péče o staré a nemocné členy rodiny a tuto skutečnost dokladuje na poskytování péče v rámci příspěvku na péči. Zaměřuje se na občany romského etnika z Prachaticka, kteří pobírají příspěvek na péči. Tito lidé kvůli svému nepříznivému zdravotnímu stavu vyžadují pomoc jiné osoby nebo sociální služby nabízené různými organizacemi. V případě uvedeného výzkumného vzorku je pomoc zajišťována tradičně rodinou.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bišková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.