Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Žákovská řešení otevřených a polyvalentních úloh
BÉZOVÁ, Petra
Tato diplomová práce se zabývá žákovskými řešeními otevřených a polyvalentních úloh na druhém stupni základních škol. Hlavním cílem práce je zjistit, jak žáci řeší úlohy, pro které existuje více postupů řešení nebo více řešení, a jaká variabilita se objevuje v žákovských řešeních. Práce je rozdělena do čtyř částí, Terminologie, Design výzkumu, Výsledky a Příklady v podobě Concept Cartoons. První část se věnuje rešerši slovních, otevřených a polyvalentních úloh a též rešerši metody Concept Cartoons. V druhé části se zaměřuji na kvalitativní výzkum a též zkoumám, jak žáci řeší již zmíněné úlohy. Třetí část se podrobně věnuje žákovským řešením a poslední část obsahuje užití metody Concept Cartoons v praxi.
Matematické úlohy, pro které existuje více postupů řešení a/nebo více řešení
BÉZOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá slovními úlohami na druhém stupni základních škol, pro které existuje více postupů řešení nebo více řešení (výsledků). Hlavním cílem práce je sestavení sbírky úloh, která by mohla sloužit žákům 2. stupně základních škol jako učební pomůcka při přípravě na hodiny matematiky. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou část. První část se věnuje rešerším na témata "otevřený přístup k matematice" a "pojem slovní úloha". Závěrem teoretické části je rešerše učebních pomůcek. Praktická část je pojata jako sbírka slovních úloh, pro které existuje více postupů řešení a nebo více řešení (výsledků). Ve sbírce jsou zahrnuty typické a zajímavé úlohy vyskytující se na základních školách již od 6. ročníku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.