Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost klientů se službami o.s. Green Doors
Aubrecht, Dominik ; Martinek, Jan (oponent) ; Hubertová, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Spokojenost klientů se službami O. s. Green Doors" byla vytvořena příjmovým pracovníkem služby O. s. Green Doors. Obsahuje teoretický vhled do problematiky pracovní rehabilitace pro psychicky nemocné jedince. V praktické části je popsán vznik, struktura, distribuce a vyhodnocení dotazníku spokojenosti. Dotazník spokojenosti zkoumá spokojenost klientů se službou sociální rehabilitace ve sdružení O. s. Green Doors. Dotazník vychází z předpokladu, že spokojenost se službou je v přímém vztahu s její efektivitou. Zkoumá několik jednotlivých domén, které sledují spokojenost klienta v různých oblastech péče. První se týká příjmu klientů do rehabilitace. Druhá spolupráci klienta s terapeutickým týmem. Třetí klientově spolupráci s klíčovým pracovníkem. Čtvrtá pracovního prostředí. Pátá celkového hodnocení služby. Organizace některé oblasti, které považuje za důležité pro úspěšnou rehabilitaci vyzdvihla. Tyto otázky jsou v metodice dotazníku vysloveny jako předpoklady. Organizace předpokládá, že klienti v těchto oblastech budou vykazovat spokojenost. Předpoklady: Klienti hodnotí vstup do služby pozitivně Klienti hodnotí zaučování do pracovních aktivit kladně jako funkční a pomáhající Klienti jsou spokojeni s vedením a obsahem rehabilitačních plánů. RHB plány klientům pomáhají Klienti jsou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.