Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Okolo (AROUND)
Kostěnec, Tomáš ; Zet, Martin (oponent) ; Armutidisová, Irena (vedoucí práce)
4 kanalova videoinstalace s 4 kanalovym audiem; každá projekce representuje 1 rok mého života a obsahuje veškerá videa pořízené v té době. Průměrný počet videí v projekci je okolo 70. Celá instalace může být interpetována jako velká časová osa zachycující 4 roky meho života. Čtyři roky okolo mne.
Posvítit si do tmy
Lukášová, Veronika ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Hojstričová,, Jana (oponent) ; Armutidisová, Irena (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na problematiku vztahu umění, vědy a fotografie v současném kontextu kultury s konkrétním praktickým výstupem, zkoumajícím hranice možného přesahu fotografií částicové fyziky do umění. Práce je řešena v jasně definovaných tématických oddílech, které zkoumají problematiku v širších teoretických souvislostech, aby tak vyvořily východisko konkrétního praktického výstupu. První oddíl zkoumá obecněji doménu zobrazení a možnosti vztahu mezi zobrazením vědy a umění. Druhý zkoumá roli mnohoznačného média fotografie jako nástroje vědy i umění. Třetí se zabývá evolucí subatomárního zobrazení a problémy spojenými s reprezentací neviditelného jevu. Čtvrtý pak koncepčními a epistemickými shodami mezi uměním a vědou, jejich dialogu ve formě Sci-Art. Pátá praktická část pak představuje umělecké výstupy, které odráží kritické zapojení teoretických východisek dosažených během zkoumání tématu a zároveň propojují teoretický výzkum s praktickým. Vycházím především z teoretických zdrojů, které byly publikovány v anglo-americkém kontextu, kde je tato problematika zkoumána v odborné literatuře. Časově se práce pohybuje od 90. let 20. století do součastnosti.
Myší Král
Šrubařová, Zuzana ; Armutidisová, Irena (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je zkoumání pocitu neklidu vyvolaného bizarní situací. V lidské nátuře je snažit se z matoucích a znepokojivých pocitů co nejrychleji vymanit, protože v nás rychle rostou, sílí a způsobují, že ztrácíme kontrolu nad vlastním chováním, přičemž ale většina lidí je nepřekonatelně přitahována čímkoliv, co se vymyká normě. Práce se snaží vtáhnout diváka do nekomfortní situace, kterou představuje střetnutí se zbytečnou, hloupou a ironickou smrtí. Cílem práce je na základě zvířecího námětu vytvořit artefakt, který symbolizuje a navozuje pocity neklidu, ale lze z něj vyčíst i jakýsi znepokojivý téměř rituální podtext. Inspirací pro tuto práci se stal fenomén ‘Krysí král’, o němž první záznamy pocházejí z 15. století.
Posvítit si do tmy
Lukášová, Veronika ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Hojstričová,, Jana (oponent) ; Armutidisová, Irena (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na problematiku vztahu umění, vědy a fotografie v současném kontextu kultury s konkrétním praktickým výstupem, zkoumajícím hranice možného přesahu fotografií částicové fyziky do umění. Práce je řešena v jasně definovaných tématických oddílech, které zkoumají problematiku v širších teoretických souvislostech, aby tak vyvořily východisko konkrétního praktického výstupu. První oddíl zkoumá obecněji doménu zobrazení a možnosti vztahu mezi zobrazením vědy a umění. Druhý zkoumá roli mnohoznačného média fotografie jako nástroje vědy i umění. Třetí se zabývá evolucí subatomárního zobrazení a problémy spojenými s reprezentací neviditelného jevu. Čtvrtý pak koncepčními a epistemickými shodami mezi uměním a vědou, jejich dialogu ve formě Sci-Art. Pátá praktická část pak představuje umělecké výstupy, které odráží kritické zapojení teoretických východisek dosažených během zkoumání tématu a zároveň propojují teoretický výzkum s praktickým. Vycházím především z teoretických zdrojů, které byly publikovány v anglo-americkém kontextu, kde je tato problematika zkoumána v odborné literatuře. Časově se práce pohybuje od 90. let 20. století do součastnosti.
Okolo (AROUND)
Kostěnec, Tomáš ; Zet, Martin (oponent) ; Armutidisová, Irena (vedoucí práce)
4 kanalova videoinstalace s 4 kanalovym audiem; každá projekce representuje 1 rok mého života a obsahuje veškerá videa pořízené v té době. Průměrný počet videí v projekci je okolo 70. Celá instalace může být interpetována jako velká časová osa zachycující 4 roky meho života. Čtyři roky okolo mne.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.