Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rekonstrukce traťového úseku Rapotice - Náměšť nad Oslavou
Zapletal, Tomáš ; Andratschke, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku a spodku v úseku železniční tratě Rapotice – Náměšť nad Oslavou. Úsek začíná v km 19,2 napojením na začátek výhybky číslo 5 do železniční stanice Rapotice a končí v km 22,2 po překonání ocelového mostu a průběžným kolejovým ložem. V rámci práce bylo vyřešeno odvodnění tratě a rekonstrukce přejezdů a byla navržena technologie provádění prací. Součástí práce bylo prověření možnosti zvýšení rychlosti v dotčeném úseku.
Studie rekonstrukce železniční stanice Litice nad Orlicí
Šmíd, Jaroslav ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravu stanice Litice nad Orlicí, aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Je požadováno nástupiště délky 150 m, alespoň dvě dopravní koleje, zachování oboustranného zapojení vlečky a manipulační kolej. Součástí práce je i vyřešení odvodnění. Byly vypracovány dvě varianty směrového řešení, z nichž byla jedna vybrána k dalšímu zpracování.
Rekonstrukce železniční stanice Brno-Slatina
Guziur, Petr ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Brno – Slatina tak, ale byly zajištěny 3 nástupní hrany splňující současné požadavky. Návrh kolejových úprav je proveden tak, aby bylo možné vložit jedno ostrovní a jedno vnější nástupiště, která splňují požadavky pro přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. Rekonstrukce umožní zvýšení rychlosti v hlavních kolejích, ze stávajících 80 km/h, na 100 km/h.
Studie rekonstrukce železniční stanice Litice nad Orlicí
Šmíd, Jaroslav ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravu stanice Litice nad Orlicí, aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Je požadováno nástupiště délky 150 m, alespoň dvě dopravní koleje, zachování oboustranného zapojení vlečky a manipulační kolej. Součástí práce je i vyřešení odvodnění. Byly vypracovány dvě varianty směrového řešení, z nichž byla jedna vybrána k dalšímu zpracování.
Rekonstrukce železniční stanice Brno-Slatina
Guziur, Petr ; Andratschke, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Brno – Slatina tak, ale byly zajištěny 3 nástupní hrany splňující současné požadavky. Návrh kolejových úprav je proveden tak, aby bylo možné vložit jedno ostrovní a jedno vnější nástupiště, která splňují požadavky pro přístup osob se sníženou schopností orientace a pohybu. Rekonstrukce umožní zvýšení rychlosti v hlavních kolejích, ze stávajících 80 km/h, na 100 km/h.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Rapotice - Náměšť nad Oslavou
Zapletal, Tomáš ; Andratschke, Jan (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku a spodku v úseku železniční tratě Rapotice – Náměšť nad Oslavou. Úsek začíná v km 19,2 napojením na začátek výhybky číslo 5 do železniční stanice Rapotice a končí v km 22,2 po překonání ocelového mostu a průběžným kolejovým ložem. V rámci práce bylo vyřešeno odvodnění tratě a rekonstrukce přejezdů a byla navržena technologie provádění prací. Součástí práce bylo prověření možnosti zvýšení rychlosti v dotčeném úseku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.