Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Emotional aspects of B2B branding
Alaverdyan, Zarzand ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
V dnešním světě, kde je stále složitější odlišit jeden produkt od jiného, to je ještě významnější, které má podporu vlivné značky. Zjevné definice strategie značky jsou základem pro úspěšné řízení. Třeba mít na paměti, že většina ignorovány marketingovou příležitost v Business to Business je aréna vytvoření silné značky ukazují cestu k povinnosti mít jasný základ pro rozlišování. Význam kategorizace mimo B2B a B2C dichotomie je to, že lépe vysvětluje, že je obtížné ve světě značek, stejně jako, že to pomáhá ve vnímání vzájemné závislosti různých typů značek. Dokazuje to v rozsahu, ve kterém značky ve tvaru složky značek, firemních značek nebo smíšené až B2C a B2B značky ovlivňující finální koncového uživatele, a jak to ve svém zase může mít vliv na počáteční bod řetězce. Zatímco odborníci jsou učeni, aby jejich manažerských rozhodnutí založená na racionálním základě, odborníci jsou lidé příliš a lidé nemají ve zvyku nechat své emoce na jiném místě, když jdou do práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.