Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The impact of consumer behavior on the vegetables marketing in Yemen Republic
Al-Gahaifi, Tarish H.N.
Na základě získaných údajů je očividné, že v příslušných statistické údaje týkající se vývoje produkce a konzumace zeleniny v Jemenské republice, zvýšení obdělávané půdy na které se zelenina pěstuje v období 1995 -- 2009 vedlo ke zvýšení produkce a tím i konzumace. Na straně druhé existoval deficit všech marketingových funkcí v oblasti zemědělské produkce. Z dané analýzy faktorů ovlivňujících spotřební chování v Jemenu je možno učinit závěry, že faktory jako jsou cena, potřeby, nespokojenost a doba nákupu prokázaly vysoké stupeň vlivu na chování jemenských spotřebitelů při nákupu zeleniny, zatímco faktory jako zvyk, vystavení, třídění a umístění prodejce byly průměrné, vliv byl nízký pro wordofmouth, faktor kvality, osobních vztahů mezi spotřebitelem a kupujícím a doporučení rodiny a přátel byl tento vliv vysoký a průměrný. Na straně druhé malé prodejní jednotky jsou v nákupu v Jemenu dominantní.
The impact of consumer behavior on the vegetables marketing in Yemen Republic
Al-Gahaifi, Tarish H.N.
Na základě získaných údajů je očividné, že v příslušných statistické údaje týkající se vývoje produkce a konzumace zeleniny v Jemenské republice, zvýšení obdělávané půdy na které se zelenina pěstuje v období 1995 -- 2009 vedlo ke zvýšení produkce a tím i konzumace. Na straně druhé existoval deficit všech marketingových funkcí v oblasti zemědělské produkce. Z dané analýzy faktorů ovlivňujících spotřební chování v Jemenu je možno učinit závěry, že faktory jako jsou cena, potřeby, nespokojenost a doba nákupu prokázaly vysoké stupeň vlivu na chování jemenských spotřebitelů při nákupu zeleniny, zatímco faktory jako zvyk, vystavení, třídění a umístění prodejce byly průměrné, vliv byl nízký pro wordofmouth, faktor kvality, osobních vztahů mezi spotřebitelem a kupujícím a doporučení rodiny a přátel byl tento vliv vysoký a průměrný. Na straně druhé malé prodejní jednotky jsou v nákupu v Jemenu dominantní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.