Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jakost v podniku
Adler, Ondřej ; Kučera, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků fir-my OXOID CZ s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingové-ho výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.
Podnikatelský záměr
Adler, Ondřej ; Rajchlová,, Jaroslava (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je realizace podnikatelského záměru vedlejší živnosti stu-denta vysoké školy. Práce se zabývá především otázkami z oblasti marketingu a české legislativy. V první části jsou zpracovaná teoretická východiska potřebná k založení živnosti spolu s povinnostmi poplatníka a vytvoření marketingového mixu. Další, prak-tické, části zahrnují marketingový mix aplikovaný do praxe, analýzu SWOT spolu s ná-vrhy využití příležitostí a eliminaci hrozeb a také řeší otázku úspory nákladů.
Podnikatelský záměr
Adler, Ondřej ; Rajchlová,, Jaroslava (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je realizace podnikatelského záměru vedlejší živnosti stu-denta vysoké školy. Práce se zabývá především otázkami z oblasti marketingu a české legislativy. V první části jsou zpracovaná teoretická východiska potřebná k založení živnosti spolu s povinnostmi poplatníka a vytvoření marketingového mixu. Další, prak-tické, části zahrnují marketingový mix aplikovaný do praxe, analýzu SWOT spolu s ná-vrhy využití příležitostí a eliminaci hrozeb a také řeší otázku úspory nákladů.
Jakost v podniku
Adler, Ondřej ; Kučera, Jiří (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků fir-my OXOID CZ s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingové-ho výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.