Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba strategie středně velké firmy
Vařeka, Jiří ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Žampová, Ilona (oponent)
Abstrakt: Obsahem této diplomové práce je zpracování a tvorba strategie středně velké firmy. Tato strategie je vypracována na 3 časové horizonty: 1. Krátkodobá strategie -- konec roku 2014 2. Střednědobá strategie - konec roku 2015 (3 roky) 3. Dlouhodobá strategie -- konec roku 2018 (5 let). Základním ukazatelem úspěšnosti plánované strategie jsou: Plánovaný objem prodejů. Dosažený tržní podíl. Samotná práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje teoretické poznatky potřebné pro sestavení této strategie. Na teoretickou část navazuje část praktická která se zaměřuje na popis samotné firmy včetně analýzy podnikového portfolia časový rámec a cíle pro který je tato strategie určena. Strategie vychází z analýzy trhu na kterém působíme a svoje výrobky prodáváme stávajících a potenciálních klientů kteří se zde nacházejí a konkurence která zde působí. Navazující akční plán po jednotlivých zemích spolu s požadavky na zdroje jak tohoto plánu dosáhnout umožní splnění požadovaných cílů uvedených v této strategii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.