Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Propagácia s využitím sociálnych médií
Švončinárová, Karolína
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování marketingové kampaně pomocí vybrané sociální sítě. V teoretické části se práce zabývá především poznatky z oblasti marketingové komunikace na internetu, sociálními médii a sociálními sítěmi a vztahy mezi nimi. Cílem bakalářské práce je tvorba marketingové kampaně pro slovenské květinářství Kvety Timea, s přihlédnutím na vybrané marketingové cíle. Marketingová kampaň je vytvořena v prostředí sociální sítě Facebook. Obsahem této kampaně je seznámení se s vybraným subjektem, zhodnocení konkurence, cílové skupiny a současného stavu propagace. Po realizaci samotné marketingové kampaně práce přejde k výsledkům, které dosáhla. V závěru jsou zhodnoceny celkové výsledky kampaně a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.