Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingu - srovnání ČR a zahraničí
Mejdrová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Štrbíková, Tereza (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v marketingu a srovnává situaci v České republice se zahraničím. V teoretické části definuje tento pojem, krátce připomíná historický vývoj sociálních sítí a rozebírá jejich popularitu ve světě a v ČR. Dále se zaměřuje na jednotlivé komponenty marketingové strategie a mixu a možnosti jejich implementace na sociálních sítích. Hlavní část práce konkrétně rozebírá jednotlivé nástroje na nejpopulárnějších sociálních sítích dnešní doby a uvádí praktické příklady jejich využití. Poslední kapitola podrobně analyzuje marketingovou strategii, komunikaci a kampaně nejúspěšnějších firem na sociálních sítích s cílem odhalit příčiny jejich úspěchu. Tato odhalení poté srovnává s marketingovými aktivitami na sociálních sítích v České republice. Kromě toho také porovnává způsob, jakým mezinárodní firmy se zastoupením v České republice využívají sociální sítě k marketingu v zahraničí a u nás.

Viz též: podobná jména autorů
4 Štrbíková, Tatiana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.