Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analytický nástroj k vyhodnocení marketingové kampaně
Škorpilová, Iveta
Tato práce se zabývá webovou analytikou. Stěžejním bodem práce je návrh a implementace webové aplikace sdružující webové analytiky z Facebook Insights a Google Analytics, která umožňuje sledování úspěšnosti připravované marketingové kampaně ve rmě Kentico. Nedílnou součástí je i rozbor stávajících analytických ná- strojů, které jsou na trhu dostupné. Práce taktéž pojednává o nejnovějších webových technologiích mezi něž patří mimo jiné Node.js a Slim framework. Dílčím bodem prá- ce je návrh landing page k této marketingové kampani a její následné A/B testování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.