Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transport optimization
Šimora, Peter ; Kučera, Luděk (vedoucí práce) ; Loebl, Martin (oponent)
Vzhledem ke klesajícím zásobám ropy a stoupající populaci je potřebné zabývat se otázkou logistiky. V naší práci jsme zvolili železniční dopravu. Její výhody spočívají ve vybudovaném traťovém systému a vozovém parku. Optimalizaci a měření vykonáváme na železniční síti České republiky. Jednotlivé balíky generujeme na základě počtu obyvatel míst, ve kterých stanice leží. Pro každý balík volíme optimální přepravní trasu. Balíky přiřazujeme k vlakům tak, abychom zmenšili celkový počet najetých kilometrů a ukládáme je do jednotlivých vagónů tak, aby se jich tam vešel co největší možný počet. Měřeními jsme zjistili, že při optimálním počtu vygenerovaných balíků za hodinu je celkový počet najetých kilometrů vlaky v našem algoritmu o 36% menší jako u jednoduchého algoritmu.
Transport optimization
Šimora, Peter ; Kučera, Luděk (vedoucí práce) ; Loebl, Martin (oponent)
Vzhledem ke klesajícím zásobám ropy a stoupající populaci je potřebné zabývat se otázkou logistiky. V naší práci jsme zvolili železniční dopravu. Její výhody spočívají ve vybudovaném traťovém systému a vozovém parku. Optimalizaci a měření vykonáváme na železniční síti České republiky. Jednotlivé balíky generujeme na základě počtu obyvatel míst, ve kterých stanice leží. Pro každý balík volíme optimální přepravní trasu. Balíky přiřazujeme k vlakům tak, abychom zmenšili celkový počet najetých kilometrů a ukládáme je do jednotlivých vagónů tak, aby se jich tam vešel co největší možný počet. Měřeními jsme zjistili, že při optimálním počtu vygenerovaných balíků za hodinu je celkový počet najetých kilometrů vlaky v našem algoritmu o 36% menší jako u jednoduchého algoritmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.