Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.

Viz též: podobná jména autorů
12 ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina
3 ŠEVČÍKOVÁ, Kristýna
2 Ševčíková, Karolína
2 Ševčíková, Katarína
12 Ševčíková, Kateřina
10 Ševčíková, Klára
3 Ševčíková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.