Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv managementu destinace cestovního ruchu na efektivnost podniku
ŠTUMPF, Petr
Cílem disertační práce bylo na základě analýzy typologie subjektů, které působí v destinačním managementu cestovního ruchu, vymezit roli podniku na horizontální i vertikální úrovni řízení cestovního ruchu a navrhnout systémový model nástrojů a opatření, která povedou k efektivní participaci podniku destinačního managementu na řízení destinace cestovního ruchu a ke zvýšení efektivnosti podniku cestovního ruchu. Přidanou hodnotou nad rámec cíle práce je vytvoření simulačního modelu a následné simulace scénářů budoucího vývoje v destinaci cestovního ruchu. Základním vědeckým přístupem, který byl využit v disertační práci, byla systémová dynamika. Tato metoda pomohla odkrýt složitost systému cestovního ruchu a vazeb mezi množstvím stakeholderů v destinaci. Dílčím cílem práce však byla rovněž komparace regionů jižní Čechy a Horní Rakousko jako destinací cestovního ruchu. Srovnávány byly nejen základní ukazatele cestovního ruchu, ale také systém managementu destinace a postavení podniku destinačního managementu. Data z výše zmiňované komparace byla následně využita v systémově dynamickém modelu, který simuluje chování systému destinace jižní Čechy.
Aktuální problémy webových služeb a stav nabídky v ČR
Zelenka, Dušan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Štumpf, Petr (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku webových služeb, především pak na jejich komunikační a interakční protokol SOAP, který tvoří jejich klíčovou část. Úvod je věnován především terminologii webových služeb a jejich koncepci. Další část je již plně zaměřena na protokol SOAP a pojednává o historickém vývoji SOAPu a standardizačních aktivit okolo něj. Dále pak obsahuje rozbor základních aspektů protokolu SOAP. Další a nejpodstatnější částí této práce je rozbor problémů současných webových služeb, především jejich problémů s interoperabilitou. Tato práce tyto problémy nejen shrnuje a popisuje, ale zároveň se snaží navrhnout i řešení těchto problémů. Dále pak obsahuje i metodický postup pro hledání a odstraňování problémů interoperability webových služeb. Poslední část je věnována analýze nabídkové strany trhu webových služeb v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.