Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posílení marketingové značky Peklík za použití moderních marketingových nástrojů
ŠTEFÁNYOVÁ, Miloslava
Tato práce má za cíl posílit značku Peklík pomocí moderních marketingových nástrojů, zejména marketingovou komunikací, která je v dnešní době značně rozšířená hlavně využitím sociálních sítí a webových stránek s efektivním využitím internetu. Teoretická část této práce popisuje a vysvětluje pojmy související s marketingovou komunikací. Praktická část této práce se zabývá vytvořením analýzy vnějšího prostředí s využitím dotazníkového šetření. Dotazník by měl zjistit informovanost obyvatel o značce Peklik v dané lokalitě. Zjištěné důležité informace jsou potřebné k realizaci projektu a vytvoření SWOT analýzy, jejíž pomocí určíme silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek této práce by měl rozšířit znalost značky Peklik a zvýšit tak cestovní ruch v oblasti MAS Blanský les.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.