Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktivní životní styl a tělesná kondice adolescentů okresu Tábor
ŠPULÁK, Bedřich
Diplomová práce je zaměřena na aktivní životní styl, tělesnou kondici a zdatnost studentů okresu Tábora, věkového spektra 16,17 let. Výzkumu se zúčastní studenti Střední školy informatiky a spojů Tábor. Podstatným důvodem pro sepsání, je zhoršující se zdravotní stav a měnící se životní styl zejména u dospívající generace. Je ekonomicky stále náročnější a přitom často nedosahuje ani nezlepšuje kvalitu života. Práce je rozdělena do dvou částí, první je teoretická a druhá praktická. V teoretické části se snažím zodpovědět a vysvětlit pojem adolescence a všechny vlivy, které působí na adolescenta. Dalším tématem je životní styl a způsoby života adolescenta. Význam a důležité benefity k provozování pohybových aktivit adolescentů. Vliv neinfekčních chorob hromadného výskytu působící na část adolescentů, kteří vyhledávají pasivní životní styl. Možnosti realizace pohybových aktivit ve městě Tábor. V praktické části budou prováděny fyzické testy k zodpovězení výzkumných předpokladů. Studenti budou plnit testy tělesné zdatnosti, dále bude zjišťována pohybová aktivita pomocí krokoměrů po dobu 7 dní. Toto testování se bude opakovat po půl roce (na začátku dalšího školního roku). Na základě zhodnocení průběhu praktické části vznikne konkrétní výstup splnění výzkumných předpokladů. Výzkum je součástí grantu GAČR s názvem "Multifaktoriální výzkum zastavěného prostředí, aktivního životního stylu a tělesné kondice mládeže" (No. 14 268965) a spadá do mezinárodního výzkumného šetření IPEN Adolescent: "Výzkum zastavěného prostředí a pohybové aktivity adolescentů".
Cyklo průvodce-příručka pro pedagogického pracovníka
ŠPULÁK, Bedřich
Tato bakalářské práce je koncipována jako příručka cykloturistiky především pro pedagogické pracovníky, aby splnila tento účel, bylo potřeba vytvořit přehled jednotlivých témat cyklistiky a organizace cyklo turistiky a vedení školního výletu. Praktická část byla zaměřena na zjištění preferencí z pohledu potencionálního účastníka kurzu, vhodnost a sestavení kurzu pedagogem. Výstupy jednotlivých subjektů poslouží k sestavení vhodného kurzu dle věku a zaměření potencionálních účastníků. Výzkum byl formulován dotazníkem, do kterého se zapojilo 585 respondentů ze 7 krajů České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.