Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
ŠPRINGER, Petr
Tématem této práce je naprogramování aplikace v XNA frameworku. Cílem je vytvořit hru pro více hráčů na jednom stolním počítači . Jedná se o 2D střílečku využívající sprity, vytvořené pomocí online editorů a programů na editaci obrázků. V teoretické části se zabývám úvodem do .NET frameworku, úvodem do programovacího jazyka C#, problematiky objektově orientovaného programování, obecným pojetí tvorby her a základního vysvětlení XNA frameworku. Hlavním cílem praktické části je vytvořit fungující multiplayerovou lokální hru pro 4 hráče za pomocí XNA frameworku. Kromě samotného programování je zde i ukázka návrhu komponent hry. Závěrem praktické práce je také testování vytvořené hry a optimalizování jednotlivých herních atributů.

Viz též: podobná jména autorů
4 Springer, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.