Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve vybrané firmě
ŠEDIVCOVÁ, Veronika
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingovou komunikaci v plzeňské firmě Chladírenský servis Jedlička a zjistit, jaké trendy marketingové komunikace mohou být ve společnosti využity nebo již jsou využívány. První částí diplomové práce je literární rešerše. V této části jsou definovány pojmy marketing, komunikace, marketingová komunikace a nové trendy v marketingové komunikaci. Jako nové trendy v marketingové komunikaci jsou definovány online marketing, virální marketing, mobilní marketing, event marketing a guerilla marketing. Druhá část diplomové práce je praktickou částí. V této části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost využívá. Tato část se také zabývá historií marketingové komunikace ve společnosti, kdy firma nesprávně užívala jako marketingovou komunikaci reklamu ve smyslu jednosměrného toku informací. Nyní již užívá pojem marketingová komunikace ve smyslu dvousměrného toku informací. Společnost používá tuto marketingovou komunikaci: online marketing, proužkovou reklamu na YouTube, Facebook - u těchto tří sleduje zpětnou vazbu. Pro rok 2018 plánuje společnost uspořádat eventovou akci. Používá také sponzorství. Společnosti byly navrženy tyto zlepšen: 1. Zlepšit komunikaci na Facebooku prostřednictvím zapojení více zaměstnanců a také reagovat na komentáře. 2. Zaměřit se na zahraniční trhy a vytvořit webové stránky také v anglické a německé verzi. 3. Podpora uspořádání eventové akce a návrh na uspořádání dnu otevřených dveří. 4. Začít sledovat zpětnou vazbu QR kódů. 5. Vytvořit zápisník, kam by zaměstnanci zapisovali dotazy zákazníků a vedení být je 2x měsíčně procházelo a odpovídalo na ně.
Analýza vnějšího prostředí vybrané organizace
ŠEDIVCOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce je založena na analýze vnějšího prostředí vybrané organizace. Nejprve se bakalářská práce zabývá pojmem strategie a strategického řízení. Poté jsou provedeny jednotlivé analýzy vnějšího prostředí. První provedenou analýzou je PEST analýza, která definuje politické, ekonomické, sociální a technologické vlivy působící na vybranou organizaci. Další analýzou je konkurenční analýza, která je provedena pomocí Porterova modelu pěti sil. Tato analýza definuje smluvní síly odběratelů a dodavatelů, rizika vstupu potencionálních konkurentů, ohrožení ze strany substitučních výrobků a rivalitu mezi stávajícími konkurenty. Poslední provedenou analýzou je SWOT analýza, která definuje silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení vybrané společnosti. Podle výsledků analýz byla zvolena strategie, kterou by měla vybraná společnost přijmout a zvýšit tak svou konkurenceschopnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.