Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama v Československu
ŠAREŠOVÁ, Eva
Diplomová práce vystihuje různé aspekty reklamní tvorby v období Československé republiky. Sleduje návaznost meziválečné reklamní kultury na kulturně-historický kontext doby. Dále představuje na jedné straně odlišné smýšlení o reklamní kultuře oproti současné době, na druhé straně však dokazuje velmi moderní přístup prvorepublikové reklamy skrze využívání nových médií, reklamních taktik, množství reklamních ateliérů či inovátorského designu. Na teoretická východiska je navázána interpretace vybraných produktových reklamních plakátů pro odhalení sjednocujících charakteristik afišistické tvorby té doby. V závěrečné části je hledána návaznost a využití tématu v současném výtvarném vzdělávání.
Přehled zoologických encyklopedií ve střední Evropě v období 2. poloviny 15. století a jejich kritické vyhodnocení
ŠAREŠOVÁ, Eva
Práce je členěna na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Cílem je technologické a výtvarné zpracování volné kopie titulní strany středověké iluminace. Teoretická část je zaměřena na vznik a vývoj středověkých zoologických encyklopedií. Součástí je i proniknutí do středověkého světa v historicko-uměleckém kontextu. Praktická část se zabývá způsobem zobrazování, barevností a technologií středověké iluminace. Nedílnou částí je vytvoření 3 zoologických iluminací dle dřívějších postupů. Jedna z nich demonstrativně ukazuje postup při práci a tedy i jednotlivé vrstvy iluminace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.