Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků
Šílová, Dominika
Šílová, D.: Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2014 Bakalářská práce charakterizuje restaurační zařízení Bohéma ve městě Brně. Posuzuje úroveň poskytovaných služeb z pohledu zákazníka, navrhuje marketingová opatření, která povedou ke zvýšení spotřebitelské poptávky a k dosažení kladného ekonomického výsledku - zisku v silném konkurenčním prostředí, v němž se Bohéma nachází. V práci je rozpracována marketingová komunikace a propagace, jakožto významný faktor zvyšování tržeb a nezbytný předpoklad pro pozitivní hospodářský výsledek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.