Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v hotelovém managementu a marketingu a jejich aplikace na vybraný hotelový provoz
Čmelíková, Lucie ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Řimalová, Radka (oponent)
Práce se zabývá aktuálními moderními trendy v hotelovém managementu a marketingu. Hlavním cílem je navrhnout strategii a marketingový management pro hotel Julian **** Praha. Jako vedlejší cíl je stanoveno provedení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků a situační analýzy hotelu. V teoreticko-metodologické části jsou popsána teoretická východiska pro dané téma z odborných pramenů. Kapitola je rozdělena na dvě části, kdy každá z nich se podrobněji zabývá aktuálními trendy nejprve v managementu, dále pak v marketingu. Následuje charakteristika objektu s vyzdvižením hlavních bodů nezbytných pro přiblížení charakteru hotelu. Na profil společnosti je navázáno jeho podrobnou situační analýzou, která obsahuje PEST analýzu, analýzu konkurenčních sil a analýzu SWOT. Jako poslední kapitola je zařazen projekt marketingového výzkumu zaměřený na hodnocení spokojenosti zákazníků s komunikací hotelu prostřednictvím internetu. Na závěr následuje interpretace výsledků situační analýzy i marketingového výzkumu a doporučení týkající se marketingového managementu hotelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.