Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Černohorská, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hanousková, Kristina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační mix firem B2C. Dotknu se tématu brand marketing a oblastí s ním spojených, jako je marketingový výzkum, marketingová a komunikační strategie, vycházející z cílů firmy. V praktické části práce nalezne čtenář podrobný vhled do reálného procesu uvedení novinky na český trh v segmentu sterilované zeleniny na maloobchodní trhy. V první polovině popisuji dosavadní kroky, které se odehrály především v podlinkové marketingové komunikaci. Zmíním současné trendy na trhu se sterilovanou zeleninou a vývoj konkurenčních značek, především pak problém rostoucího vlivu značek privátních. V druhé části podrobně popisuji komunikační mix uváděné novinky a navrhované změny v komunikaci. Na závěr představím návrh nadlinkové marketingové komunikace k uváděnému produktu.

Viz též: podobná jména autorů
1 ČERNOHORSKÁ, Klára
1 Černohorská, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.